Om forfatterne
Jon Morten Melhus
Jon Morten Melhus har bodd i fotballbyene Lillestrøm, Halden, Bergen, Drammen, Fredrikstad og Oslo. Han er blant de fremste rådgivere i Norge når det gjelder betydningen av begeistring og begeistringsledelse, og hans bøker om hvordan dette skaper gode resultater i alle typer virksomheter har solgt i nærmere 50 000 eksemplarer. Han er utdannet siviløkonom fra NHH og har hatt lederstillinger i Den Norske Opera, Radio 1, «Mot i Brøstet», Stig og Stein Idélaboratorium AS, har erfaring som entertainer og han er en av landets mest benyttede foredragsholdere. www.begeistring.no
Morten Eriksen-Deinoff
Morten Eriksen-Deinoff så den første Tippekampen mellom Wolverhampton og Sunderland 29. november 1969, og har siden ledet scenario- og strategiprosesser for private og offentlige virksomheter i 25 år. Han har lang erfaring med skreddersydd trening for den enkelte virksomhet, og mer enn 20 000 personer har deltatt på hans kurs innen endringsledelse, hensiktsmessig lederatferd og muntlig kommunikasjon. Han har i mange år hatt fast spalte om ledelse i fagbladet Sport. Han har bakgrunn fra konsulentselskapene Mercuri International, Collegium Management Center og HumanEffect samt ledererfaring som strategidirektør i Posten Norge og mellomleder i Ford Motor Norge. Han er siviløkonom fra NHH og er Master of Management fra BI. www.humaneffect.no